tisdag 3 maj 2011

Lättare

Jämt hungrig. Dricker ungefär 6 koppar kaffe om dagen, det mättar lite. Men det funkar. Drygt 10 kg minus nu. Syns kanske inte så mycket men det känns på kläder. Tillexempel min snygga pepp-tröja. En röd wct tröja som det står "los diablas" på. Det är mitt mål att kunna stänga den helt, jag är på god väg.

Men när man är hungrig jämt , så märker man faktiskt hur pass mättande kolhydraterna är. Hade jag ätit tex. Pasta med carbonara så hade jag varit sprängmätt. Nu åt jag carbonara med blomkål, broccoli-blandning= behagligt mätt.

Träning: Cykla till och från dagis med cykelkärra 5 dagar/ vecka.
Köra skjutstativtruck på jobbet, hoppar i och ur ca 25-30 gånger per natt.

Over and out

2 kommentarer:

  1. hejja moa! duktig du är!! ge mig lite ork är du snäll ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Frida. Det gäller bara att man inser att man bara lever en gång. Och då får man eld i baken..

    SvaraRadera