måndag 31 januari 2011

And the winner is..


2 Caroliner, 2 Fridor och 3!! Veronicor är några av dem som kommenterat. Det här med utlottningen är något jag kommer göra igen. Garanterat. När vet man aldrig.

Jag gjorde utlottningen på tradionellt vis, jag la små lappar med namn i en mössa och drog:

På Första lotten stod det: FRIDA L

Grattis till din Blåa Vimpel, jag kontaktar dig.

Men då vart jag lite ledsen, och tänkte, Jaha, är det över nu..?
Så då bestämde jag mig för att lotta ut en vimpel till. En tjejVimpel

På andra lotten stod det : FRIDA B....

Grattis Fridor, ni får mejl så kommer era vimplar till er sen...

Å till er andraa, Tusen tack för visat intresse.<3

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ va glad jag blev nu=) Min dag har varit en sån där jobbig dag man mest vill krypa under täcket..men nu blev jag super glad!! Tack Moa!!

    SvaraRadera
  2. Wooooooho! Big score :D Nu vart vi glada här i soffan ;) (får ta och ses på en pannkakstårta snart, denna gången tänker jag äta!).

    SvaraRadera