torsdag 29 april 2010

Rester


Rester efter mig kan man hitta överallt i lägenheten...Speciellt frukost mackan som jag försöker få i mig varje dag, de andra målen glöms bort av allt som ska göras, vilket resulterar i Mulande av godis sent in på småtimmarna för att stilla min hunger.

Men varje dag när vi går upp så försöker jag alltid få i mig någonting, för jag gör ju alltid Frukost till Freja, så igår tog jag en tugga av min morgonmacka, den hittade jag senare på eftermiddagen på hyllan i hallen. Jag kan se hur jag hade tänkt..Den skulle nog ha följt med ut till bilen och ätits där(men glömdes bort)

Den såg inte så ofräsch ut, men jag fick stoppa mig själv från att äta upp den.
Men att göra i ordning något annat hade ju tagit så lång tid...Finns det sondmatning till nyblivna mammor, ja menar bara tills man fått ordning på rutinerna hemma?!?

Det här är mitt liv som 2-barnsmor hitills, inte riktigt vad jag tänkt mig än så länge.

1 kommentar:

  1. Låter lite virrigt.. =) men de blir bättre snart ska du se.. ja vet att alla säger så men det är nog för att det stämmer. =)
    Börjar peter jobba nu till veckan igen eller?

    SvaraRadera